و العصر

اللهم عجل لولیک الفرج

و العصر

اللهم عجل لولیک الفرج

و العصر

والعصر... ان الانسان لفی خسر... آری زمانه , زمانه ی خسران و زیان است و انسان چه میداند که در میان این زرق و برق ها و آسمان خراش ها و چراغ های تبلیغاتی که انگار مسحورشان شده چیزی گم کرده است؟ نشان از من نپرسید , من خود حیرانم... و منتظر فرجی که مرا دریابد تا با او به آخر والعصر برسم... الا الذین امنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر...

طبقه بندی موضوعی

دنیا مثل دریا غرق میکند

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۳۷ ب.ظ

دستامو روی گوشام میذارم و چشمامو میبندم، تصور میکنم دارم غرق میشم.


 دست و پا زدنمو حس میکنم... از سرمای آب تنم میلرزه... نفس هام... نمیتونم...  تاریکی مطلق منو سخت به آغوش کشیده و انگار اثری از نور نیست ...تصویر روشنی از نور ندارم انگار به تاریکی ایمان آورده بودم و به نور کافر شدم 

انسان باید خودش رو در این دنیا مغروق بدونه... غیر از این هم نیست و هر کس غیر از این میگه دریا رو نمیشناسه ... الدهر کالبحر, یغرق فیها العالم ... 

ادامه دارد...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۶
امیر اسکندری

نظرات  (۲)

۱۶ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۰ شهاب الدین حاجیان
واقعا دنیا مثل دریاست
به آنی یه موج شدید همه زندگیتو میبره به چی دلخوشی به پول مال و اولاد به سلامتی
خیلی هام به موجی ایمانشون رو آب میبره
خیلی ها مثل کاکرو تو موجا یاد میگیرن چطر قوی تر بشن
خیلی هام جوری تکون نمیخورن انگار کلا
غرق به دنیا اومدن
مرده به دریا اومدن... اینم یه جا به جایی شیک از ما امیر خان
پاسخ:
ای بابا... ای بابا قلم ما در برابر شما میشکنه... یا علی
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۹:۴۵ سجاد عبدی

سلام سرباز...!

تاج گذاری سردارت مبارکت...!

ارادت

پاسخ:
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی