و العصر

اللهم عجل لولیک الفرج

و العصر

اللهم عجل لولیک الفرج

و العصر

والعصر... ان الانسان لفی خسر... آری زمانه , زمانه ی خسران و زیان است و انسان چه میداند که در میان این زرق و برق ها و آسمان خراش ها و چراغ های تبلیغاتی که انگار مسحورشان شده چیزی گم کرده است؟ نشان از من نپرسید , من خود حیرانم... و منتظر فرجی که مرا دریابد تا با او به آخر والعصر برسم... الا الذین امنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر...

طبقه بندی موضوعی

سلسله مباحث انتظار یار

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴ ب.ظ

به خواست خدا تصمیم گرفتم سلسله مباحثی رو تحت عنوان انتظار یار تو این وبلاگ منتشر کنم که عمدتا درباره عصر غیبت انسان کامل که از نظر من غیبت انسانیت و به ظهور نرسیدن ودیعه های درونی انسانه ! 

به امید خدا اولین مطلبی که از این سلسه مطالب و مباحث منتشر میشه, تفسیر سوره العصره که ان شاء الله باعث خیر و برکت باشه


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۲
امیر اسکندری

نظرات  (۳)

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۵ حسین رمضانی

امیر جون خیلی وبلاگ باحالی داری فقط یه چیزی لطفا مطالبی که میذاری کم حجم باشه فدات...........

پاسخ:
مطالب انتظار یار باید طولانی باشن, والا من مجبور میشم یه پست رو چند تیکه کنم که اون اطناب کلام و رشته کلمات از دست خارج میشه
از هشت صبح منتظرم تا....نیامدی
ساعت جهارمی شود اما..نیامدی
ازبس همیشگی شده این دیر کردنت،
عادی شده عبارت " آقا ، نیامدی..."
پاسخ:
به به , ذوق شعری رفیق خودمه ها

سلام ختم گروهی قران کریم

سهم شما هر هفته سه شنبه یک صفحه

نحوه عضویت : نام و نام  خانوادگی خود رابه شماره سامانه (30002223300050) ارسال کنید

هر سه شنبه یک صفحه به شما پیامک خواهد شد.در ضمن هزینه ارسال پیامک کاملا رایگان است.لطفا اطلاع رسانی کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی