و العصر

اللهم عجل لولیک الفرج

و العصر

اللهم عجل لولیک الفرج

و العصر

والعصر... ان الانسان لفی خسر... آری زمانه , زمانه ی خسران و زیان است و انسان چه میداند که در میان این زرق و برق ها و آسمان خراش ها و چراغ های تبلیغاتی که انگار مسحورشان شده چیزی گم کرده است؟ نشان از من نپرسید , من خود حیرانم... و منتظر فرجی که مرا دریابد تا با او به آخر والعصر برسم... الا الذین امنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر...

طبقه بندی موضوعی

بسم الله الهادی المهدی

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۰۳ ب.ظ
شبان تیره امیدم به صبح روی تو باشد
و قد تفتش عین الحیوه فی الظلمات
فکم تمرر عیشی و أنت حامل شهد
جواب تلخ بدیع است از آن دهان نباتی


سعدی برای کدام مه روی عالم معنا سروده بود نمیدانم، ولی خودم را خضر این ابیات میبینم... آن خضری که در میان تاریکی و ظلمات راه چشمه ی آب حیات را جستجو میکند. اصلا قدر و میزان این چشمه در آن است که تشنگان بیابانگرد بجویندش... 

سل المصانع رکبا تهیم فی الفلوات 
تو قدر آب چه دانی که در کنار فراتی؟

خضر های این زمانه میدانند که جاودانه شدن حیرت میخواهد , سرگردانی عظیمی که هر جمعه ندبه میشود... الی متی أحار فیک یا مولای ألی متی؟  صحبت ندبه شد و باز دلم جواب میخواهد مگر تو حسن و حسین نداشتی که اینچنین به ضجه و زاری افتاده ای "أین الحسن و أین الحسین" ؟ وقتی حسن داشتی و بر سیاست معاویه احسنت میگفتی, وقتی امام تو, جان تو, علم تو, مذل المومنین بود چه کسی را خال المومنین و امیر المومنین میخواندی؟ حالا که سرت به سنگ خورد أین الحسن؟؟؟

تو قدر حسین را آنجا ندانستی که به گندم و جوی رضایت دادی... حالا هم رضایت میدهی, صدای نوحه حاج محمود را کم کن... تو قدر حسین و عاشورایش را نمیدانی و الا به بازار بورس گندم و جوی امروزت یعنی دلار و پوند و یورو رضایت نمیدادی !

حال تو میپرسی حسین کجاست؟ حسین باراک اوبامایت تورا بس است... راستی چرا به صفحه فیسبوک امام حسین باراک اوبامایت نمیروی و نمیگویی لا تشل؟ 

دلم که با من حرف میزند بدجور پته ی مرا روی آب میریزد... ای وای بر ما که قدر آن نور علی نور را ندانستیم... تازه میفهمم" مثل نوره کمشکات فی مصباح المصباح" ... چیست ... به ذات کلمات بیاندیش و آن نور را در وجه الله امامت ببین... سلام بر آن نور الهی ... سلام بر آن چشمه حیات... حالا بفهم که ظلمت این راه  چگونه به زوال میرسد   و عین الحیوه کربلای درونت را میابی...

 اما  قبل از آنکه مقتل امام را بخوانند قدرش را بدانیم... این را بدانیم که ما محدود به زمانیم و او امام زمان "عجل الله تعالی فرجه الشریف"

یا علی
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۵
امیر اسکندری

نظرات  (۱۱)

قلم زیبایی داری... تکون دهنده بود
پاسخ:
ای بابا... ای بابا, منظورم تو هم بودیا!
۱۵ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۳ در و مادر
هر روزمان عاشورا است...
جهاد اکبری در پس و میانه و پیش ماست...
ما کجاییم؟

۱۶ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۱ سجاد عبدی
تقصیر من است این که کم می آیی ....
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۶ شهاب الدین حاجیان
سلام،مرسی امیر جون خیلی خوب بود مخصوصا اشاره به امام ظلم و واقعا جالب بود امام حسین اوباما
"ما محدود به زمانیم و او امام زمان"
کلا عادت داری با حرفات دل آدمو تکون بدی ، نه؟!
مرسی
زیبا بود...
پاسخ:
قربونت ما خودمون جزء تکون خورده هاییم
سلام.مطالب وبلاگت عالیه.ممنون.
پاسخ:
متشکرم , وبلاگم که هنوز راه نیفتاده!
خیلی وقت بود به فکر این مسایل بودم...اینکه حسین این عصر رو چه قدر پیدا کردم.... چه قدر شناختم......چه قدر رفتار و کردارم مثه بچه شیعه ای بود که آقام دلش میخواست !!!!!!ولی  راستش جواب این سوالارو هیج جایی پیدا نکردم.یعنی کسی رو پیدا نکردم که جوابمو بده! همه در حد کلیشه ای تمومش میکنن.پلاکت رو هم دیدم خیلی برام جالب بود.به نظرم شهدا تنها دوای درد ما جوونا هستن.حتی خیلی به جواب این سوال فکر کردم که اگه دوره امام حسین بودم ..میشدم اون جوونی که جلوی آقا می ایسته تا آقامون نمازشو بخونه!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظرم کار خیلی سنگینیه!همت زیادی رو می طلبه!
این حرفارو بذارین پای درد ودلم خدای نکرده با ساده نویسیم قصد جسارت ندارم آقای اسکندری!
مطالبتون  خیلی قشنگه.تا بتونم میام وبتون!
میتونم شبهاتمو حتی پیش پا افتاده ازتون بپرسم؟
نمی خوام مزاحم شم.اگر وقت دارین جواب بدین!
پاسخ:
ابجی این حرفا چیه؟ هر سوالی دارین بپرسین من در خدمت شما هستم, فقط میتونم بپرسم اسمواقعی شما چیه؟ آخه جیرجیرک که نشد اسم مستعار؟
شما شهیدی به نام شهید رضایی یا همچین اسمی که شهید نیروهوایی باشه میشناسین؟؟؟
اگه میشناسین جواب بدین.به دلایلی میخوام اسم و رسمشو پیدا کنم. توی خوابم بهم گفتن!
پاسخ:
خلبان شهید آرش رضایی , همون قدری که تو اینترنت هست اطلاع دارم
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امکان داره اطلاعات اولیه ازش بهم بدین؟
اسمم بگم نمی تونم دیگه براتون کامنت بذارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نمی خوام دروغ بگم میخواین عوض کنم اسمم !؟ دیگه جیرجیرک نباشه!
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امکان داره اطلاعات اولیه ازش بهم بدین؟
اسمم بگم نمی تونم دیگه براتون کامنت بذارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نمی خوام دروغ بگم میخواین عوض کنم اسمم !؟ دیگه جیرجیرک نباشه!
پاسخ:
از بچه های کلاسین؟ اشکال نداره من به روتون نمیارم lol
چرا حالا بچه های کلاس؟خدایی شناختین ن؟
اگه دوس ندارین به ناشناس جواب بدین اصرار ندارم.من فقط میخوام همپای شما امام بشناسم.همین!چون شمارو تا حدودی میشناسم براتون کامنت میذارم-خیلی اهل کامنت نیستم.دیگه هرجور صلاح میدونین! نیت ما معنویه!
پاسخ:
باشه آبجی ... پس یاعلی , شناخت امام به عنوان انسان کامل ابتدا نیازمند اینه که خودمونو بشناسیم , بدونیم کی هستیم؟ کجا هستیم؟ شاید این جمله که کل یوم عاشورا کلیشه شده ولی حرف حقه! تو این عاشورا ما کجای کاریم؟ امام عزیزمون هزار ساله صبح و شب فریاد میزنه هل من ناصر ینصرونی؟ ما آیا به امام لبیک میگیم؟ یا به جیرینگ جیرینگ کیسه های سکه دشمن دل خوش کردیم؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی